praktyczne rozwiązania

dla biznesu

Podpis elektroniczny - epodpis

Podpis cyfrowy (e-podpis) znajduje coraz szersze zastosowanie w wielu dziedzinach życia. Już obecnie poprzez internet praktycznie bez wychodzenia z domu można: zarejestrować firmę, założyć sp. z o.o. w ciągu 24h, przesłać deklaracje podatkowe do Urzędu Skarbowego, przesłać deklaracje do ZUS, złożyć pozew z e-sądzie, itp. Wystarczy tylko korzystać z własnego podpisu cyfrowego. Wyrobienie podpisu jest bardzo proste: wystarczy tylko dowód osobisty lub paszport. Wszystkie formalności załatwiamy stosunkowo szybko i praktycznie w tym samym dniu można korzystać z szerokich możliwości podpisu cyfrowego.

Przydatne linki:

www.ceidg.gov.pl

www.e-deklaracje.gov.pl

http://bip.ms.gov.pl/pl/rejestry-i-ewidencje/

http://www.nccert.pl/

 

Aby uzyskać więcej informacji proszę wypełnić formularz w dziale Kontakt

Najczęściej zadawane pytania - FQA

Gdzie można kupić podpis elektroniczny?

U nas w biurze załatwiamy wszystkie formalności. 

 

Jaki jest czas oczekiwania na podpis elektroniczny?

Praktycznie - jeżeli wizyta w naszym biurze została umówiona - trwa około kilkunastu minut. 

Od tego czasu można korzystać z możliwości jakie daje ePodpis.

 

Jakie dokumenty są potrzebne do wyrobienia ePodpisu?

Dokument tożsamości czyli dowód osobisty lub paszport. Oczywiście dokument tożsamości musi być ważny.

 

Do czego służy podpis elektroniczny (e-podpis) ?

Zakres możliwości wykorzystania podpisu elektronicznego jest coraz szerszy.

Obecnie posiadając osobisty certyfikat kwalifikowany możemy przesyłać dokumenty do:

ZUS i US. Możemy załozyć firmę korzystając z internetowej bazy CEIDG (www.ceidg.gov.pl).

Można przesłać dokumenty do KRS'u itd.

Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki.Zamknij