sBiznes to innowacyjny oraz intuicyjny program, który zawiera elementy pomocne we wspomaganiu pracy, zarządzaniu, nadzorze i kontroli mikro, małych i średnich firm. Ma swoje zastosowanie także w przypadku osób prowadzących Jednoosobową Działalność Gospodarczą (m.in. dzięki obsłudze JPK). Aplikacja wspomaga zarządzanie wieloma aspektami prowadzonej działalności. Ułatwia prowadzenie biznesu w takich obszarach jak obrót towarowy, księgowość, kadry/płace, e-deklaracje, JPK, produkcja, majątek trwały, transport i wiele innych. Program doskonale sprawdza się w firmach, biurach rachunkowych, obiektach sportowych i rekreacyjnych, wypożyczalniach, sklepach, restauracjach, hotelach, muzeach czy obiektach z kontrolą i nadzorem dostępu.
Mobilna aplikacja sHandlowiec służy do tworzenie zamówień na smartfonach lub tabletach. Zamówienia zapisywane są lokalnie na urządzeniu i w dowolnym momencie mogą zostać wysłane do programu sBiznes. Lista zamówień, towarów, kontrahentów oraz rozliczeń synchronizowana jest z danymi programu sBiznes. Zalogowany użytkownik może przeglądać dane dotyczące obrotów z kontrahentami w zestawieniu rocznym, kwartalnym lub miesięcznym. Możliwa również praca aplikacji w trybie offline. Więcej o aplikacji w opisie funkcjonalnym.